Getting the kiwi experience - Reisverslag uit Auckland, Nieuw Zeeland van Ruben Veening - WaarBenJij.nu Getting the kiwi experience - Reisverslag uit Auckland, Nieuw Zeeland van Ruben Veening - WaarBenJij.nu

Getting the kiwi experience

Blijf op de hoogte en volg Ruben

10 Februari 2015 | Nieuw Zeeland, Auckland

Het is 11 februari en ik ben inmiddels alweer een dikke week aan het rondreizen door het prachtige Nieuw Zeeland. In deze korte tijd al veel gezien en gedaan. Ik ben dit van plan nog een maand vol te houden of eerder als de creditcard niet meer meewerkt.

In deze korte periode veel collegabackpackers ontmoet en heb hiermee naast het nuttigen van een paar pilsjes in de bar ook de omgeving gezien. Ik ben begonnen in de bouwput van Christchurch (bouwput ivm de aardbevingen een paar jaar terug) en ben via Kaikaura, Wellington en Taupo in Auckland beland. Ook heb ik de Bay of Islands en Cape Reinga (noordelijkste punt van Nieuw Zeeland)bezocht. In deze plekken ben ik samen met een paar andere backpackers aan het hiken geweest, gezwommen, skydiven van 16.000 voet enz.

Morgen vervolg ik de trip naar hotwaterbeach en de plek waar the Hobbit is opgenomen. Kortom genoeg te beleven hier aan de andere kant van de wereld. De tijd vliegt weer voorbij dus laat ik het hier eerst maar weer bij.

Cheers,
Ruben

• 11 Februari 2015 - 07:14

Clara Kastelein:

Hello Ruben good to hear from you. Glad you have some time to travel throughout NZ before returning to HOME, they will be so happy to see you again. In the meantime enjoy every minute, keeping your eyes and ears wide open, learn a lot, hoping you are keeping a journal? We live in a beautiful world and have many reasons to give thanks everyday to our Creator who made it and as is written in Genesis;" it was good". Hope your credit card will allow you to travel right up to end before travelling home. I remember what it was like when had to penny pinch but it was so worth it, Blessings and safe travels, aunt Clara

• 11 Februari 2015 - 08:32

Mariette:

Klinkt goed ruben!! En mooie foto's! Geniet nog vd reis en het mooie weer!

• 17 Februari 2015 - 11:58

Opa En Oma Kamphuis Uit Winsum.:

lieve kleinzoon. Hier een berichtje van opa en oma .
    Volgens ons gaat het prima met jou zo aan de mooie foto"s te zien.
    Jij ziet er goed uit.
    Wat een geweldige reis in een mooi land.
    En ook de felicitaties voor jouw 22 ste verjaardag a.s. zaterdag.
    Wij zien uit naar jouw thuiskomst.
    Dan hebben we ook weer wat te vieren.
    Altijd gezellig met de hele familie.
    heel veel liefs van opa en oma. En nog genieten wat jij ook gaat doen.

• 19 Februari 2015 - 07:35

Anouk:

Na al het harde werken, een welverdiende vakantie! Enjoy!!!!!